Verzend- & Retourbeleid

Verzenden

Phone+ streeft ernaar om bestellingen voor 16:00 uur ‘s middags zijn ontvangen dezelfde dag te versturen. Bestellingen na 16:00 uur worden de eerstvolgende dag verzonden. Mocht de levering aanzienlijk vertraagd zijn, dan ontvang je een bericht op het door jouw aangeleverde e-mailadres. Vaak staat dit als tijdelijke update al van tevoren vermeld in het winkelmandje. Nadat uw product is verzonden ontvangt U van ons per e-mail een Track & Trace code waarmee de verzending gevolgd kan worden. Mocht U daarna vragen hebben over de status van de verzending, dan raden we je aan om eerst contact op te nemen met PostNL. Indien u overige vragen hebt, kunt u natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen.

Bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland. Bestellingen voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 17:00 uur worden de volgende dag verzonden.


Retourneren

Wil je je bestelling of een deel daarvan terugsturen? Geen probleem! Geef dit dan binnen 14 dagen aan ons door. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling of een gedeelte daarvan aan ons te retourneren.
 

Hoe werkt het aanmelden van een retour?

U stuurt ons een email naar info@phoneplus.nl dat U de bestelling of een gedeelte daarvan aan ons wil retourneren. Wij sturen U vervolgens het herroeping/retourformulier toe. Als U deze invult en aan ons retourneert zorgen wij er samen voor dat U de artikelen kunt retourneren. Op deze manier kunnen we U beter ondersteunen tijdens het retourneren.
De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Is de bestelling compleet en onbeschadigd door ons ontvangen? U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending teruggestort. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Artikelen waarvan de verzegeling op de doos is verbroken kunnen wij niet terugnemen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres:
Phone+
De Factorij 4-B
1689 AL Zwaag

De artikelen dienen in de orginele verpakking en onbeschadigd retour gestuurd te worden. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Phone+ is niet aansprakelijk voor retourzendingen die kwijt raken. De kosten voor ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde enveloppen of pakketten worden in mindering gebracht.  Indien u een verkeerde bestelling heeft ontvangen of er iets ontbreekt, zorgt de Phone+ voor het verzenden van de juiste producten indien mogelijk. De gemaakte verzendkosten worden in dit geval vergoed.

Heeft U verder nog vragen? Mail dan gerust met info@phoneplus.nl of bel naar 0229-220012